اگه دوسم داشتی ...

یه روز یه نفر که دوسش داشتم.

گفت: ثابت کن که دوسم داری

گفتم: چه طوری ؟

گفت: رگتو بزن

من گفتم مرگ و زندگی دست خداست

گفت پس دوسم نداری

تیغو برداشتم و رگمو زدم

هنگامی که داشتم در آغوش گرمش جان میدادم

آروم زیر لب گفت:

 اگه دوستم داشتی تنهام نمیذاشتی...

╬═♥╬╬♥═

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت3:19---17 آذر 1391
و خداوند همان حس قشنگیست که در ظلمت شب
آن زمانی که گلویت همه از بغض تر است
وقتی از شدت تنهایی ایام به خود می پیچی
و زمانی که فرومانده ز بخت خویشی
لحظاتی که وجودت همه از درد پراست
وکسی می خواهی
تکیه بر شانهء بی منت او
های های از ته دل
ناله ات حلقه زند بر چشمت
گوش گر بسپاری می شنوی
که نسیمی آرام
که پر از حس قشنگ خوبیست
در تمام تن و روحت جاریست
که تورا میخواند
ای تو تنهاتر از احساس غریب"
"من کنارت هستم


dream girl
ساعت18:32---14 آذر 1391

سلام

وب قشنگی بود در ضمن مطلباتم عالی بود

به وب منم بیا و نظرت رو درباره تبادل لینک بهم بگو http://sunset_.lxb.ir


Elahe
ساعت22:28---13 آذر 1391
ghashang bod

سمیرا
ساعت21:20---13 آذر 1391
سلام من شمارولینک کردم دوشت داشتین با اسم
♥*♥ .کلبه دلتنگی من♥*♥
بلینکید مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ چهار شنبه 13 / 9برچسب:دل نوشته,جدید ترین مطالب عاشقانه,ساعت 21:13 نويسنده Sajja-D |